Keď „lajky“ neslúžia len pre dobrý pocit, ale pre budovanie biznisu

Každú minútu sa na facebooku pošle 150-tisíc správ. Ten, kto má túto sieť aj v mobilnom telefóne, sa počas dňa naň pozrie v priemere 14-krát. Každú minútu sa na facebooku objavia takmer 2 milióny „lajkov“. Dosť dôvodov na to, aby ste túto sociálnu sieť využili na budovanie svojho biznisu.

Vytvorte si svojho vlastného zákazníka

Persóna má vlastné meno, zamestnanie, má konkrétne ciele, túžby, problémy, otázky, ktoré sa pýta pri nákupe produktov či služieb. A dokonca aj komunikuje. Využite to! V duchu sa jej pýtajte, ako sa jej pozdáva to, čo navrhujete. Zadefinovaním takejto persóny je možné oveľa lepšie zacieliť obsah, ktorý budete tvoriť a šíriť.

Reklama, ktorá si vás nájde sama

Reklama na Internete patrí medzi tretí najvyužívanejší spôsob reklamy ihneď po televíznej a novinovej reklame. Jednou z výhod online reklamy je aj možnosť inzerovať zdarma. Internetová reklama zdarma skutočne existuje. Poskytuje ju napríklad Google všetkým začínajúcim inzerentom.

Čo skrývajú logá

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, prečo je Apple Apple, keď nepredáva ovocie?…a prečo má vlastne v logu odhryznuté jablko? Alebo čo v skutočnosti symbolizuje veľké žlté ″M ″ najslávnejšieho fastfoodu na svete?

Recept na perfektné logo

Prvé grafické „ logá“ sa začali objavovať už v stredoveku vo forme erbov. Vďaka nim dokázali ľudia spoznať svojho udatného rytiera aj napriek ťažkému brneniu, ktoré mu zakrývalo tvár. Aby to však bolo možné…